Wednesday 29 January 2014

Cerita Tudung AIDIJUMA saya (^_^)


Sambungan dari entry ini...

Nak tanya siapa minat TUDUNG AIDIJUMA sila angkat tangan?? hihihi.

Kasi tunjuk lagi sekali gambar ini..ekekkek.


Saya bukan pengikut fesyen.... dengan kata lain, jangan lah tanya saya pasal tudung-tudung terbaru or fesyen pakaian untuk "ladies-ladies" yang terkini.. Serius saya buta bab-bab tuh..hihihi.  

citernya cenggini.. kawan maktab saya memang PENGEMAR TUDUNG AIDIJUMA.. siap buat koleksi lagi.. Masa kat maktab dia selalu sangat pakai TUDUNG AIDIJUMA.. mula-mula saya menyampah tau tengok TUDUNG AIDIJUMA nih..hahaha. sebab ada bunga-bunga la... eiii.. tak berkenan eden.. 

TAPI entah macam mana saya boleh jatuh cinta dengan TUDUNG AIDIJUMA... Opsst... takdelah sampai nak kumpul buat koleksi ye.. dapat beli lagi 2 3 helai pun jadi lah..hihihi.. Semuanya bergantung pada bajet.. Ada rezeki lebih + penasihat kewangan bagi keIZINAN baru saya beli.. wahhhh ada penasihat kewangan gitu..ekekekek.

Saya beli secara online.. RM 13 + duit pos RM 5.. Total RM 18.. Ini lah harga yang paling murah yang saya jumpa.. So dah jumpa yang murah haruslah rembat satu..muahahha. Tapi kalau beli sendiri lagi murah tau.. Tak silap saya RM 10 je tudung macam kat atas tu.. (betulkan kalau saya tersilap ye) 
(^_^) 
  
Tapi nak beli sendiri belanjanya lagi besar... So kita guna kan je lah kemudahan yang ada iaitu beli secara online...hihihi.

Ohya saya punya nih white label.. kalau yang black label lagi mahal + kainnya lembut sikit... tak kisah lah kan white or black.. Janji Tudung AIDIJUMA...hahahaha.


Akhir sekali.... tunjuk lah sekeping gambar tuan blog berjalan-jalan dengan tudung AIDIJUMA....muahahahah...






SeputihSalju : eiiiii, terasa lain pulak entry kali nih... Mohon ampun ye kawan-kawan.. bukan apa excited terlebih..mueheheheh...

SeputihSalju : Tapi rasanya white label takde lah keras, lembut jugak... senang jugak nak bentuk.. (^_^)

SeputihSalju : Penasihat Kewangan saya cakap cukup sehelai dulu.. Almaklumlah hari tu kat Pesta Penang dah beli tudung..hihihi. Thanks Abang sebab selalu ingatkan isterimu ini yang kadang kala boros bila berbelanja..... (",)



DAHULUKAN YANG LEBIH PENTING + MENYIMPAN UNTUK MASA HADAPAN ITU YANG AMAT-AMAT PENTING.. (^_^)







5 comments:

Cik Rose said...

Ros ni tak berapa nak pandai pakai bawal.. hihih

Masya said...

Utamakan mana yg penting kan, jgn membaxir huhuhuhu... Tp kt ni perempuan biaselah nafsu x nak kalah

IntaNBerliaN said...

tudung aj ni ada yg bunga2 ada yg kosong.. mcm2 ada.. harga pun ada yg murah ada yg mahal.. kalau karimah balik sg siput try la g mydin.. kat situ ada aidijuma.. tp bkn dlm mydin tau.. dkt kedai satu2 tu.. kira kedai tu mhadap parking.. sebaris dgn pintu utama.. kat situ kan banyak kedai satu...

QasehnyaRania said...

xda koleksi aj.hihi
suka pakai pashmina

Mardiah Diana said...

Memang cantik tudung AJ ni..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...